Kontakt

Kontakt

För att kunna hjälpa dig behöver vi mer information om dig och din situation. Fyll i kontaktformuläret eller ta direktkontakt med något av våra kontor.







Beskriv gärna hur vi kan hjälpa dig

Boka ett 15 minuters introduktionssamtal!

Axel Skattsgård

Team manager sales

Press

Carl Sjöström

Chief Marketing Officer

+ 46 761 760 761

carl.sjostrom@formue.se

Våra kontor i Sverige

Stockholm

Nybrogatan 11
114 39 Stockholm


Telefon: +46 (0)8 755 23 10

Göteborg

Sankt Eriksgatan 6
411 05 Göteborg


Telefon:+46 (0)8 755 23 10

Malmö

Västergatan 1
211 21 Malmö


Telefon: +46 (0)8 755 23 10

Halmstad

Brogatan 6
302 42 Halmstad


Telefon: +46 (0)8 755 23 10

Kontaktpersoner

person

Ola Arvidsson

Deputy CEO

+46 (0)70-142 35 02

ola.arvidsson@formue.se

person

Helena von der Esch

Senior Family Advisor

+46 (0)70-330 16 35

helena.vdesch@formue.se

person

Cecilia Arkestad

Regional Manager Malmö och Halmstad

+46 (0)70-932 15 05

cecilia.arkestad@formue.se

person

Andreas Löf

Regional Manager Göteborg

+46 (0)72-177 36 19

andreas.lof@formue.se

person

Lucas Areland

Regional Manager Stockholm

+46 (0)73-386 03 10

lucas.areland@formue.se

person

Malin Meijer

Team Manager Stockholm

+46 (0)72-177 36 21

malin.meijer@formue.se

person

Linda Nöjd

Head of Human Resources

+46 (0)73-386 03 05

linda.nojd@formue.se

Karta över våra kontor

Kundklagomål

Vi vill att du ska vara nöjd som kund hos oss. Är du missnöjd med hur ett ärende har hanterats eller med den information som lämnats är det viktigt att du kontaktar oss snarast.

Det är Compliance & Risk avdelningen som är ansvariga för hantering av kundklagomål hos Formue. Efter att du framfört ditt klagomål så kommer du att erhålla en skriftlig bekräftelse på att kundklagomålet har mottagits och att ärendet kommer att undersökas. En skriftlig redogörelse rörande beslut i ärendet kommer sedan att skickas till dig. I de fall klagomålet avvisas ska du skriftligen motta en motivering till Bolagets ställningstagande i klagomålsärendet, eventuell fortsatt process rörande klagomålet kan då prövas i Allmänna reklamationsnämnden och i allmän domstol.

Ev. kundklagomål skickas till compliance@formue.se