Kontakt
För att kunna hjälpa dig behöver vi mer information om dig och din situation. Fyll i kontaktformuläret eller ta direktkontakt med något av våra kontor.
Våra kontor i Sverige
Kontaktpersoner










Malin Meijer
Deputy Regional Manager Stockholm och Uppsala

Karta över våra kontor
Kundklagomål
Vi vill att du ska vara nöjd som kund hos oss. Är du missnöjd med hur ett ärende har hanterats eller med den information som lämnats är det viktigt att du kontaktar oss snarast.
Det är Compliance & Risk avdelningen som är ansvariga för hantering av kundklagomål hos Formue. Efter att du framfört ditt klagomål så kommer du att erhålla en skriftlig bekräftelse på att kundklagomålet har mottagits och att ärendet kommer att undersökas. En skriftlig redogörelse rörande beslut i ärendet kommer sedan att skickas till dig. I de fall klagomålet avvisas ska du skriftligen motta en motivering till Bolagets ställningstagande i klagomålsärendet, eventuell fortsatt process rörande klagomålet kan då prövas i Allmänna reklamationsnämnden och i allmän domstol.